6 Kasım 2013 Çarşamba

07.11.2013

İnsanlar bilmez. Ben de üç gün öncesine kadar bilmiyordum. Never Shout Never diye bir grup var.
Şimdi söze bakın: So, won't you sing with me,
'Cause it's cold outside, and I'm feeling kinda lonely.
 Anlamadınız. Normal sakin. Tercümesi: Yani benimle şarkı söylemeyecek misin?
Çünkü dışarısı soğuk ve ben yalnız hissediyorum.
Yani kısacası hayat zor.
Ben de yalnız sayılırım. İşin kötü yanı bunu söyleceğim kimse de yok ki etrafımda.
Yani ev arkadaşlarımdan birine desem siktir git der.
Ev arkadaşlarımı kötülemiyorum.
Haklılar bir açıdan.
Çünkü şarkı söylemeyi beceremiyorum.
Neyse konumuz bu değil.
Yani isterdim ki böyle biri olsun hayatımda, şarkı söyleyelim, eğlenelim, sinemaya gidelim. Ama arkadaş kalalım diyeceğimi sanıyorsunuz, değil mi?
Hayır ne olursak olalım, ama eğlenelim, sevgili, arkadaş, dost, fuckbuddy...
Aslında garip...
Yani senelerce başka birine ihtiyaç duymayadan yaşabileceğimi düşünüyordum.
Yalnızken daha iyiyim. En azından bana katlanmak zorunda olan kimse yok.
İnsanları umursamıyor değilim. Yani çok büyük bir kısmı umrumda değil ama umursadığım az sayıda insan var.
Sadece bunu nasıl göstereceğimi bilemiyorum.
Kısaca arkadaş ya da sevgili ilişkiler konusunda acınası durumdayım.
Başarılı olduğun bir şey var mı derseniz, ah, sanırım o da yok.
Neyse gelecek sefere kadar hoşca kalın, ya da kalmayın banane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder