2 Kasım 2013 Cumartesi

02.11.2013

Vermem gereken kararlar var.
Bazıları hayatıma yön verecek kararlar.
Ama önce kim olduğumu bulmalıyım. Ve ne istediğimi...
Zamanın geçtiğini farkettim. Hep genç kalmayacağımı... Ailemin her zaman yanımda olmayacağını...
Hep öğrenci kalmayacağımı farkettim bir de.
Bir meslek seçmem gerekli.
Kim olduğunu unutan biri için gerçekten zor aslında.
Kendini insanlara kapatmanın kötü yanı da bu zaten. Onlar da bilmiyor kim olduğunu.
Düşündükçe yaşamaktan nefret ediyorum. Keşke düşünmeyi durdurmanın bir yolu olsaydı.
Sadece yaşadığımı farkettim. Sadece yaşıyorum artık, hissetmiyorum, zevk almıyorum.
Sahiden nelerden zevk alırdım acaba ben?
Hayallerim olduğunu hatırlıyorum. Zeki biriydim sanırım bir de.
Benliğimi arıyorken, insanlara hiçbir şey olmuyormuş gibi göstermek de zor.
Ha bir de sigaradan nefret ederdim ben. Gerçekten ilginç değil mi?
Herkesin hayalleri var.
Sokakta insanlar görüyorum. Bir şeyler için uğraşıyorlar. Bense sadece geçiyorum.
Sanki herkes bu dünyaya bir amaç gelmiş de ben yanlışlıkla olmuşum gibi.
Sanki herkes bir şeyler başarmış bir tek ben sürünüyormuşum gibi.
Sanki herkes mutluymuş da bir tek ben oturmuş bunları düşünüyormuşum gibi.
Bu dünyadaki tek amaçsız insan benim sanırım.
Bugünlük ya da bu gecelik bu kadar sanırım söyleyeceklerim.
Görüşürüz öyleyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder